✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
واي واي درد و مرض

واي ي ي سلام گریهفریادمتعجب

خداي من ، فردا و پس فردا انقد درس داريم دلم ميخو آد دو روز كلا مفقود الأثر بشماخم خسسسسسـه شدم الان من دارم با خواب و خستگيم ميجنگماخم

اميدوارم من پيروز بشم خب خدا فس  برم ببينم چه غلطي باس بكنمزبان درازیگریه

 

ساعت : 6:53 



نظرات شما عزیزان:

.
ساعت21:20---24 ارديبهشت 1394
شکر خوردن زیادی خوب نیستااااا
مثلا شوما دوکتری؟
پاسخ: خخخخخ بيشوررررر خوبه ميدوني منظورم شيكر نيس مودبش كردم. ، من داروسازم


.
ساعت21:14---24 ارديبهشت 1394
نکنه هالو فرض مون کردی
میدونیم چ موشکلیه
ولی نباید باعث دور شدنت از نماز بشه
من این و میگم
البته فعلا که شده
پاسخ: نع بابا تو شيطونو درس ميدي هالو چيه قربان ، اره ميدونم از فردا ميخونم عاغا غلت كردم شيكر خوردم


.
ساعت21:06---24 ارديبهشت 1394
از کی شنیدی که باطل میشد یا نمیشد؟
مگه بهت وحی میشه که نمازت باطل هست؟
هر صدایی که از درونت اینجور بهت القا میکنه
از شیطان هست که نفس ات و وسوسه میکنه
تو باید بگی
اعوذ بالله
من شر ما خلق
مهم نیتی هست که در دل میکنی
همین که بلند میشی و خدا رو بخاطر ترست ازش و بزرگی اش عبادت میکنی
یه کم ثابت قدم باش
پاسخ: نع بابا بحثو معنوي نكن ، مشكل مشكل دخترونه بوده ، شرعيه ، استغفر الله لا الله الا الله ببين منو وارد به گفتن چيا ميكنه


.
ساعت20:42---24 ارديبهشت 1394
دعاهاته حتمن
خدایا فلان درس 70 بزنم
خدا یا اون یکی فلان هم 80 بزنم
خدایا برم پ.تهران و...
دعای من
هدایت از طرف خداست
اون هدایتی که باعث میشه گرفتار خشم و جهنم خدا نشم
شاید، تو فقط این دنیا ملاکته
ولی زندگی جاویدان دنیای دیگه اس
و من اون و میخام
من زیاده خواهم
پاسخ: دو مورد اولو خوب اومدي ، پر شكي تهران منظورت هيا شهر ، اگه شهر كه خودم تهرانيم ولي خب از نوع لاشي نع ، منم زياده خواهم نميگم نميخونم ميگم دو هفته نخوندم هفته اول اگه ميخوندم هم باطل ميشد قبول نميشد به دلايلي ، هفته دوم هم به علت فاصله افتادن بين نماز خوندنم و درس خيييلي زياد نخوندم از فردا شروع ميكنم


.
ساعت20:35---24 ارديبهشت 1394
نماز مو خوندم
3 رکعته
3 دقیقه و نیم دقیقه وقت برد
این اندازه وقت نمیزاری تا جاودان بشی؟ و هدر نری؟
پاسخ: :( عاخه نماز خوندن من خييلي طول ميكشه ديگه ازحوصله ميرم


.
ساعت20:21---24 ارديبهشت 1394
خب منم منظورم همون بود دیگ
قاط کردیا؟
ما استادیم اون دانشجو؟
به ضررمون که نحرفیدم
حالا نه که تازه میخای دانش جو بشی شاید استاد و از دان پایین می بینی
پاسخ: خخخخخخخخخخخخ ، درسته ، خخخخخ اره ها
پاسخ: نماز نميخوني ، منم ايشالا از فردا شروع كنم ، نماز خيلي خوبه اصن نزديكي به خدا يه نعمته


.
ساعت20:13---24 ارديبهشت 1394
نع ولی به نفع خودمونه هر چی هست
پاسخ: چ ي به نفع مونه ، چي هس؟؟ من منظورم از اون ، همون دختري هـ كه كامنت داده ببين به اين نتيجه رسيدم كه ارش و محمد و حسين نيستي مطمعننننم نيستي پس كييي ، ميفكرم پيدا ميكنم به من ميگن نيكي رواني


.
ساعت20:06---24 ارديبهشت 1394
نه دیگه نقل و نبات
اون دو تا استاده من و تویم
پاسخ: اره فهميدم پس دانش جو اونه !!^_^ نفهميدي چي شد؟


.
ساعت20:01---24 ارديبهشت 1394
کجاااااا؟ منم بحرفم، بحرفم؟ مگه...
وقتی 2 تا استاد دانشگا با هم میحرفن. دانشجو باس واسه تا حرفاشون تموم بشه، مگه نه؟
جالا من مثال خوب زدم تا توهین نشه
والا بدترشم میتونستیم بگیمااااا
پاسخ: با مني يا با اون؟


.
ساعت19:48---24 ارديبهشت 1394
خودت یادم دادی
پاسخ: نظر لطفتته ، نقطه جان خخخخخخ


دخمل بلا
ساعت19:48---24 ارديبهشت 1394
به به چه اختلاطي ميكنين شما منم بيام بحرفين سه نفره
پاسخ: نميدونم والا خل نشي بيا


.
ساعت19:45---24 ارديبهشت 1394
کوفته میخوای؟
بلد نیستی درستیده کنی؟
برو تو آزمایشگات یه دارو درستیده کن
بعد یه سیب زمینی بیار
یه آمپولش بزن
تغییر ژنتیک بده
بشه کوفته
در مصرف گاز هم صرفه جویی نموده ای
پاسخ: ممنون معلومه تجربه داريا ، داروسازي ناقلا؟؟ هم چوپان هم ناقلا


.
ساعت19:41---24 ارديبهشت 1394
چرا چوپان میگن
50 تا بره زاییده

چند ماه دیگه میشم چوپان
پاسخ: واسه هر چيم ي جوابي داره تو رواني تر از مني كه
پاسخ: من ميشناسمت؟؟؟ تو پسرخالمي' دخمل خاله ، كدوم كوفتي عاخه


.
ساعت19:35---24 ارديبهشت 1394
جمله بندی ات به دکترها رفته
الان سوال پرسیدی؟ گفتی ي سوال بپرسم؟
اگه سوال می پرسی باید علامت ؟ بزاری
پرسیدی چند گوسفند داری گفتم 1 ی
پاسخ: اي بابا يهو نتم قط شد خب كجا بوديم، خب خانم دكورن ديگه ، چه چوپاني هههه به كسي كه يدونه گوش ند دارن چوبون نميگن


.
ساعت19:30---24 ارديبهشت 1394
یه دونه
پاسخ: يدونه كه چي ي سوال بپرسم


.
ساعت19:27---24 ارديبهشت 1394
وب چی هست؟
مگه قراره همه وب داشته باشن؟
من بلد نیستم وب داری کنم
من گله داری بلدم، چوپانم
پاسخ: خخخخخخخ ، نع چطوري چوپان چند تا گوسفند داري؟


.
ساعت16:33---24 ارديبهشت 1394
اه اشتب شد
شب بود ک کامنت دادن و برق قطع بی
ندیدم
همون نقطه اس، اشتب شد ک ویرگول گذاشتم
پاسخ: خخخخ حالا جدي جدي تو كيي؟ چييي؟؟ وب نداري؟؟


,
ساعت0:45---24 ارديبهشت 1394

نظرمو چ ویرایش کردی اه ؟
زبان لپ تاپ رو EN بود و بعد حوصله نداشتم دوباره بنویسمش
گفتم نبودی؟ غیب ات زد؟ چ شد برگشتی؟
خبر ک نمیدی، برگشتم!
پاسخ: باوو ويرايش نكردم نميدونم چي شد يهو سرم بالا اوردم ديدم حذفيده شد. تنبل خان تنبل خان سيبيل باباش رو دندان ههههه شاعرم ميشما بزن به تخته ، اره نبودم بخاطر درس و مقشه ديگه تابستون بياد همش ميام، عاخه عاغا جان  نع تو وب داري من نميدونم ادرسشو دويماََ شما اصن كي باشي خووو معرفي كن ديگه اسم نقطه اس؟؟ يا ويرگول ؟؟ :) o_0



.
ساعت4:11---22 ارديبهشت 1394
اصلاح میشه "خودت"
پاسخ: از نظر من اكشال نداره عاخه من انقد غلت إملائي داشتم تو مطالبم تو وب حتي بعضي وختا معني جمل مو عوض ميكرد ، حالا بعد يه ماه ميرفتم إصلاحش ميكردم


.
ساعت4:05---22 ارديبهشت 1394
FV
عاغا جان ما از اين حصوله ها ندارم خوو مگه خدا زبان مادريتو گرفتيده؟؟
پاسخ: ااا !! بقيه نظرت غيب شد كه خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





-
چهار شنبه 21 / 2 / 1394برچسب:, - 6 PM - ✘ نيــــــكـيـي✘
Friends
پارت تولز
دنیای قالب
گالري ميس صورتي
ṧ ღ ☤ ℓ ℯ
یه بی اعــــصـــابـــــــ
✘اعصاب تعطيل✘
پسري از جنس تنهايي
وب مـωـا بـᓆـه اے כـפֿـے פֿـاص
♠رها موزيك♠
داستان یک زندگی واقعی جهنمی
تلخي شب
♥مد و آرايش ♥
تلخ ترین خاطره
وب آموزشي و جزوه هاي نازنين
با ستارگان
اس گراف
وبلاگ ريحانه
fıve star boy
♥ عشق و احساس زیر باران ♥
بهترين سايت كار آموزي و پژوهش
يه دخي ديووووونه
گالري شقايق
ღლღ ᓆـرار نبوב ....
♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥
♥گالرے عکس میس لارا♥
✿ زيســـت زنـدگــــي ✿
♥گالرے عکس میس لاو♥
♦♦♦شهر جملات زيبا♦♦♦
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘ و آدرس madgirl-1-1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ ی دخیــــــ روانیــــــــ

وبلاگ-کد لوگو و بنر

هدايت ب بالا

دريافت كد هدايت ب بالا

خاطرات ی دختر روانی
كد شو خواستين بگين بدم :)

کلاس های اموزشی ساخت ابزار وب

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

ابزار هدایت به بالای صفحه

کد زیبایی برای وبلاگ