✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
دعواي من و معلم

سلاممممممخنده

طاقت نياوردم اومدم ولي زودي ميرم بوسه

بذار يه خاطره بگم باحااااااااااال

يه روز دبير رياضيمون نيومد بجاش يه پسر جوون 23 تقريبا اوردن درس بده لامصب خوشگلم بود ولي خو مهم نيسزبان درازی

خيلي چرت و پرت ميگفت ، مزخرف درس ميداد چررررررررررررررررررتتاخم

حوصلم پوكيد مني كه تو كلاس مثه خر به درس گوش ميدم كاغذ ورداشتم با دوستم نازنين چت كاغذي كردم يني من تو كاغذ اون تو كاغد مينوشتبی تقصیر

بعد من يه موقعيت اضطراري فوق دخملونه برام پيش اومد تو كاغذ يه چيزايي نوشتم كه هيچ پسري نبايد بخونهخجالتیبوسه

بعد دبير خوشگله ديد مارو گفت خانم چي دستته؟متعجب

اومد جلو كاغذو ازم گرفت بييييشعور خجالت نميكشه كاغذ دختر مردومو ميگيرهفریاد

هيچي ديگه كاغذو گرفت خوند و سرخ و سفيد و آبي شدزبان درازی

ديگه به صورتهم نيگا نكرد خخخخخخخخخ

عكس اون نوشته كاغذ تو ادامه مطلبه رمز داره اونايي كه وب دارن و دخترن ميدم رمز♣

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت17:16---10 دی 1393
وااای مرسی استادتون دید ما یه بار با دوستم نامه نگاری میکردیم تو نامه نوشتم سحر دارم میمیرم از دشوری دبیر دید گرفت خوند منم از خجالت سرخ شدم تو چجوری اشکت در نیومد ؟؟والا خیلی عجیبی
پاسخ: خواهش عسلم اخي بيخيال اون بايد خجالت بكشه كه ازم كاغذ گرفت ، خجااااااالت كه در حد لاليگا كشيدم ولي خب براي خيط كردنش تو چشاش زل ميزدم بدبخت سرشو مي أورد پايين


الی
ساعت16:50---10 دی 1393

نیس بوخودا نیس
پاسخ:............. زود پاكش كنم باشه زوديييي
پاسخ:برداشتي خبر كن

پاسخ اخر: پاكش كردم



الی
ساعت16:43---10 دی 1393
یه دخه بزالش لطفا بعدشم پاکش کن
پاسخ:پس زود بردار پاك كنم زوووووودا


الی
ساعت16:37---10 دی 1393
عاقا من وبمو حذف کردم بعد امتحانا دوباره عضومیشم حالا نیکی جون یه راهی نی به منم رمزشو بگی از فضولی دارم خودمو جر واجر میکنم
پاسخ: اخه من رمزو كجا بهت بدم وب نداري كه؟؟؟ من ميام به خصوصي ميدم شي كال كنم؟؟ ^_^


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت14:22---10 دی 1393
خخخخخ
پاسخ: ^_^


bahar
ساعت15:22---9 دی 1393
سلام خیلی باحاله مشتاق شدم ببینم چیه بذار برام تو وبم عزیزم
پاسخ: باشع عسيسمم
پاسخ: بهار جونم ادرس وبت؟؟؟؟؟؟


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت12:57---9 دی 1393
رمزو منم میخام....
پاسخ: باشه عجقمم


آرمان محمدی
ساعت2:21---9 دی 1393

بیچاله دبیل لیاضی
چ حالی شده

 

 

پاسخ : عاخه من بايد اينو به پسرا نميددادمخجالتی



ریحانه
ساعت0:57---9 دی 1393
خخخخخخخ خیلی باحال بود نیکی جونم .
پاسخ: خخخخخخخ ^_^


ریحانه
ساعت0:29---9 دی 1393
به منم بده رمزو .
پاسخ: باشه ميدددددم


بروووووووو
ساعت23:23---8 دی 1393

در هر ورق زمان نوشته ام : به يادت ميمانم حتي اگر هزار صفحه از تو دور باشم !

پاسخ: ^_^


مبینا
ساعت21:57---8 دی 1393
وااااااااااااااااااااای ترکیدم از خنده

مهدی
ساعت20:35---8 دی 1393
بالدار استفاده میکنی خانومیییی؟خخخخخخخخخخ
کلی خندیدم مرسی
پاسخ: خجالتتتتتتت بكش ، پسرم پسراي قديم لابد ابروتم برداشتي خخخخخخخخخخخخخخخ


بیتا
ساعت18:27---8 دی 1393
ببخشید من اشتباه ادرس داادم
پاسخ: خواهش اره منم ميگما، پس رمز دعواي منو معلم ميخواي؟ پس خصوصي ندم، ولي عوضش موقع تآأييدد رمزو از نوشتم پاك كن مردم نبين نن باشع ^_^


بیتا
ساعت18:20---8 دی 1393
احساس میکنم اصن ندادی

بیتا
ساعت18:10---8 دی 1393
دخملممم لطفا خوصوصی نده نمتونم بخونم بنا بر دلایلی
پاسخ: عزيزم من كه خصوصي ندادم؟؟؟


الهه
ساعت17:23---8 دی 1393
منم موخوم
پاسخ: ادرس وب گلم؟؟؟


zahra
ساعت17:19---8 دی 1393
اجی رمزشا بهم بگو.تو وبم بزار

دختررررم
پاسخ: باشه اجييي جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





-
چهار شنبه 8 / 10 / 1393برچسب:دعواي من و معلم, - 4 PM - ✘ نيــــــكـيـي✘
Friends
پارت تولز
دنیای قالب
گالري ميس صورتي
ṧ ღ ☤ ℓ ℯ
یه بی اعــــصـــابـــــــ
✘اعصاب تعطيل✘
پسري از جنس تنهايي
وب مـωـا بـᓆـه اے כـפֿـے פֿـاص
♠رها موزيك♠
داستان یک زندگی واقعی جهنمی
تلخي شب
♥مد و آرايش ♥
تلخ ترین خاطره
وب آموزشي و جزوه هاي نازنين
با ستارگان
اس گراف
وبلاگ ريحانه
fıve star boy
♥ عشق و احساس زیر باران ♥
بهترين سايت كار آموزي و پژوهش
يه دخي ديووووونه
گالري شقايق
ღლღ ᓆـرار نبوב ....
♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥
♥گالرے عکس میس لارا♥
✿ زيســـت زنـدگــــي ✿
♥گالرے عکس میس لاو♥
♦♦♦شهر جملات زيبا♦♦♦
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘ و آدرس madgirl-1-1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ ی دخیــــــ روانیــــــــ

وبلاگ-کد لوگو و بنر

هدايت ب بالا

دريافت كد هدايت ب بالا

خاطرات ی دختر روانی
كد شو خواستين بگين بدم :)

کلاس های اموزشی ساخت ابزار وب

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

ابزار هدایت به بالای صفحه

کد زیبایی برای وبلاگ