✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
نيكي خانم مي شود!

سلااااامخنده

امروز باز مخمون داشتيمبوسه

خونوادگي اومدن خونمون ي دختر دارن پشت كنكوري و ي پسر دارن پيش دانشگاهيبی تقصیر

دختره زهرا پسره محسن، زهرا خيلي دختر نفهميه نفهم نع منظورم نچسبهخنده

ولي پسره خعععععععععلي عاغاست واقعنلبخند

بعد چن ساعت قرار شد بزرگترا برن ي جايي بعد ما سه نفر مونديم خونه مابوسه

عاغا حالا منم ميخوام جو عوض كنم ( همه ساكت و به زمين نگاه ميكنن )زبان درازی

اصن نميشد بعد من گفتم نس كافه بدرستم بيارم چايي كه بلد نيستيمزبان درازی عاخه دختره زهرا كدبانو به تمام معنا گفتم يوخت زشت نشه كه 

پذيرايي نكنم خلاصه پذيراي بدون هيچگونه خسارات مادي و معنويچشمک بخير گذشت تعجب كردم خعليمتعجب

آخر سر ديدم پسره هم معذبه من رفتم اتاقم درس بخونم اونا هم موندن اونجا ي همچين ميزبانيم منبوسه

خووو چيه بد كاري كردم اونا رو تنها گداشتم راحت باشن؟؟ خووو جو سنگين بود حصولم پوكيدخنده



نظرات شما عزیزان:

رها محمدی
ساعت19:05---14 دی 1393
ن من مث خودتم از این شکرا نمیخورم

پاسخ: آورين شكر نبايد خورد عجب پس مثه من شيكر دوس نداري؟؟؟ والا يكم شك دارم ^_^


رها محمدی
ساعت13:29---14 دی 1393
من و چ ب این شکر خوردنا
پاسخ: گفتم شايد ميخوري !^_^
پاسخ: در ضمن با ي اسم بيا ديه خخخخ


ریحانه
ساعت3:01---14 دی 1393
محسن فدات شه اجی .
پاسخ: خخخخخخخخخخ ^_^


رها محمدی
ساعت1:55---14 دی 1393
تقدیم بتو


میگم خستم از این تنهایی و دوری
میگی باشه همین روزا میام پیشت
میگم اینجا بدون تو شبا سرده
میگی تا صبح میسوزم تو آتیشت
میگم حتی یه خواب خوش نمیبینم
میگی لالایی میگم تا که آروم شی
میگم هرچی واسه من قصه میسازی
میگی هرچی که دوست داری بگو از چی
بهونه های من کم نیست
کسی رو جز تو یادم نیست
اگه عکساتو میبوسم ببخشید
اگه درگیر کابوسم
اگه بی تو دارم از غصه میپوسم
ببخشید
میگم عشق تو هم تکراری و کهنست
میگی از نو دوباره عاشقت میشم
میگم میترسم از دریای عشق تو
میگی عیبی نداره قایقت میشم
بهونه های من کم نیست
کسی رو جز تو یادم نیست
اگه عکساتو میبوسم
ببخشید
اگه درگیر کابوسم
اگه بی تو دارم از غصه میپوسم
ببخشید
بهونه های من کم نیست
کسی رو جز تو یادم نیست
اگه عکساتو میبوسم
ببخشید
اگه درگیر کابوسم
اگه بی تو دارم از غصه میپوسم
ببخشید


پاسخ: خدا ببخشه ^_^ عاشخ شدي ؟ ^_^


ریحانه
ساعت0:05---14 دی 1393
خخخخخخخخ باید اون دختره می رفت و تو و محسن رو تنها می ذاشت .
پاسخ: واا ايي خدا مرگم نده^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





-
دو شنبه 13 / 10 / 1393برچسب:نيكي خانم مي شود!, - 10 PM - ✘ نيــــــكـيـي✘
Friends
پارت تولز
دنیای قالب
گالري ميس صورتي
ṧ ღ ☤ ℓ ℯ
یه بی اعــــصـــابـــــــ
✘اعصاب تعطيل✘
پسري از جنس تنهايي
وب مـωـا بـᓆـه اے כـפֿـے פֿـاص
♠رها موزيك♠
داستان یک زندگی واقعی جهنمی
تلخي شب
♥مد و آرايش ♥
تلخ ترین خاطره
وب آموزشي و جزوه هاي نازنين
با ستارگان
اس گراف
وبلاگ ريحانه
fıve star boy
♥ عشق و احساس زیر باران ♥
بهترين سايت كار آموزي و پژوهش
يه دخي ديووووونه
گالري شقايق
ღლღ ᓆـرار نبوב ....
♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥
♥گالرے عکس میس لارا♥
✿ زيســـت زنـدگــــي ✿
♥گالرے عکس میس لاو♥
♦♦♦شهر جملات زيبا♦♦♦
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘ و آدرس madgirl-1-1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ ی دخیــــــ روانیــــــــ

وبلاگ-کد لوگو و بنر

هدايت ب بالا

دريافت كد هدايت ب بالا

خاطرات ی دختر روانی
كد شو خواستين بگين بدم :)

کلاس های اموزشی ساخت ابزار وب

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

ابزار هدایت به بالای صفحه

کد زیبایی برای وبلاگ