✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
درد ودل هاي من

سلاماخم

من از بدبختي هايي جامعه خيلي ديدم و شنيدم بی تقصیر

امشبم ي چيزايي شنيدم دلم گرفتاخم گليم گرفتگریه

از ي طرف من اينجا تو خونه نشستم جاي گرم نرم راحت هر چي دلم بخواد فراهماخم اما خيليا تو سن من مسئوليت دارن

مني كه ي چايي هم نميتونم بريزم بيارماخماونوخت از من كوچيكتراش تو سختي ان دنيا يكم بيرحمه خعلي بيرحم

خداجون قربونت بشم من تو هر كارت ي حكمت ولي خووب شايد عقل من قد نميده( بيرحمي نيس ؟)خجالتی

از هرزه هاي جامعمون گرفته دختدرايي ايراني كه اسم ايراني روشونه خيلي زود ارزش خودشونو از ياد بردناخم

من نميخوام دخدرامون اينطوري باشن متاسفممممفریاد حداقل اگه هرزگي ميكنين لاشه هستين بقيه رو به تتباهي نكشينفریادگریه

من بخدااااا بجون خودم كه خعلي برام عزيزهخنده اين حرفا از ته ته ته ته دلم در ميادلبخند

واقعا من نميدونم پسرا و دخدراي لاشمون ( هه لاشه واقعن ادم خجالت ميكشه ) احيانا از خدا و قيامت نميترسن ي عذاب وجدان ندارن؟؟؟فریاد

اگه تو هم يكي از اين بي أبرو ها هستي و داري اينو ميخوني فوش نده بگوشاخم

تو رو خدا ي كامنت بذار بگو ترس از خدا و عذاب وجدان نداري ؟؟ ادرس جهنمو بلدي؟؟؟ مامان بابات چي شرمنده نيستي؟؟اخم

والا من كاريو اشتباه انجا بدم حتي به طور اتفاقي از اون كارم شرمنده ميشم تو چي؟؟گریه

عذاب وجدانو كه داري نع من باور ندارم ادم نباشي لطفا وجدانتو شكوفا كنفریاد

خواهشم اينه ي شب فخت ي شب بشين باخدا بحرف درد و دل اصن هر دري وري كه ميخواي بگو ولي همون لحظه مطمعن باش ي حسي بهت

دست ميده كه فك نكنم بخواي با چيزي عوضش كني اصن خدا خواهرت مادرت برادرت دوستت باهاش بحرف بگو خدا جوننننننن عزيزم

من غلط كردم منو ميبيني اين پايين اصن ديده ميشممم إمكان نداره تو نبيني منو ببخش كمكم كن از ابن وسوسه هالبخند

بغرعان شما هم ادمين ولي اونو شكوفا نميكنين هر كيم بگه حيوون بدون دروغه اگه آدمي حتي اگه خعلي كثيف باشي برو حداقل

يبار يبارم كه شده نماز بخون أنون بهمراه دعا به به چي ميشهبوسه

دخدرا واقعا جون نيكي ارزش شما خيلي بالاس خودتونو اشغال نكنين ، تو حس دخترونه پاكتون بمونونين تو چشم مامان بابا نگاه كنيناخم

البته روتون نميشه كهفریاد پسرا راجب شما نميخوام بحرفم متاسفم با دوست دختر بازياتونو و هوس بازيا متاسفمممممممممفریاد

يادمه يبار پسره گير داد بهت شماره ميدم اس بده جي افم شو منم گفتم عمرا نع من از اين كارا كردم و بي اف بازي در اوردم و

نع در ميارم بعد برگشته ميگه خيلي خزي( بعضيا هم ميگن حالا خوبه تهرانيي مگه تهرانيا لأشن شما نگران خودتون باشين )

منم گفتم اگه خزي به اين چيزاس من خزززززززززززترين ادم دنيا هستم، اسمش بازم رفته اگه بود مينوشتم خجالت بكشهفریاد

خداي مهربونم من شرمندم روم سياه از طرف همه ميخوام كمكمون كني و ببخشيمون حالا هر كي خطاياي كرده♥

ببخشيد زيادي حرفيدم يكم زيادي! عصبي و نالأحت بودماخم



نظرات شما عزیزان:

ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت15:55---16 دی 1393
ایول....
پاسخ:ميسي اجي


ریحانه
ساعت0:02---16 دی 1393
اخی اجی اشکال نداره . تو خودتو ناراحت نکن .
پاسخ: حالا كه تو گفتي باشه اجي


ریحانه
ساعت23:44---15 دی 1393
اجی چی شده مگه اینقدر نالاحتی ؟
پاسخ: از دست اين دنيا دلگيرم اجييييي شون تو بيار سرنوشت بذارم گل يه كنم


سارا یکتا
ساعت23:25---15 دی 1393
پسر : عزيزم ماشينم رو فروختم!/دختر : از اولشم مى دونستم دوسم نداری ، بای/!پسر : آخه خواستم بگم يه بهترش رو گرفتم!/دختر نفــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــس من كيه؟! ------------------------------------------------------------ ------باران باشد. . . . تو باشی. . . . . . . . یک خیابان بی انتها من میرم خونه چون مریض میشم هیچم از این قرتی بازیا خوشم نمیاد … از آمپولم میترسم .........سلام . ببلخشید هویجوری و سر برهنه و پابرهنه و سر زدم بهت.میگم: خوشا به حال کسایی که لینک من هستند/از غم دوجهان کشککی جستند/گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند/ولی دل به وب با حال من بستند/دست و روی خو را شستند/شبانه روز تو وب من نشستند/گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را/حرف مفت نزن و لینک بکن سارای موش موشی را/منتظر جواب لینکت هستم/پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم/
پاسخ: ^_^
يني وب من خوبه كه ميخواي تبادل كني


رها محمدی
ساعت23:21---15 دی 1393
خودتو ناراحت نکن حالاااااااااااااا


پاسخ: چي بگم والا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





-
چهار شنبه 15 / 10 / 1393برچسب:درد ودل هاي من, - 10 PM - ✘ نيــــــكـيـي✘
Friends
پارت تولز
دنیای قالب
گالري ميس صورتي
ṧ ღ ☤ ℓ ℯ
یه بی اعــــصـــابـــــــ
✘اعصاب تعطيل✘
پسري از جنس تنهايي
وب مـωـا بـᓆـه اے כـפֿـے פֿـاص
♠رها موزيك♠
داستان یک زندگی واقعی جهنمی
تلخي شب
♥مد و آرايش ♥
تلخ ترین خاطره
وب آموزشي و جزوه هاي نازنين
با ستارگان
اس گراف
وبلاگ ريحانه
fıve star boy
♥ عشق و احساس زیر باران ♥
بهترين سايت كار آموزي و پژوهش
يه دخي ديووووونه
گالري شقايق
ღლღ ᓆـرار نبوב ....
♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥
♥گالرے عکس میس لارا♥
✿ زيســـت زنـدگــــي ✿
♥گالرے عکس میس لاو♥
♦♦♦شهر جملات زيبا♦♦♦
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘ و آدرس madgirl-1-1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ ی دخیــــــ روانیــــــــ

وبلاگ-کد لوگو و بنر

هدايت ب بالا

دريافت كد هدايت ب بالا

خاطرات ی دختر روانی
كد شو خواستين بگين بدم :)

کلاس های اموزشی ساخت ابزار وب

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

ابزار هدایت به بالای صفحه

کد زیبایی برای وبلاگ