✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
مانـــتو فــروشي

سلامخنده

رفته بودم مانتو نو بخرمآرام

اثن همه جا مانتوهاش گند بود آخر سر رفتيدم تو يكي از اين مانتو فروشيا هم مانتو هاش جيگر بود هم خود فروشندش

 

اصن من من تا حالا پسر به اين خوشگلي نديدم اصن اصنخنده

از صدا گرفته تا تيپ و هيكل و لباس و ... لبخند

گفت بفرماييد خانوم مدلي تو ذهن تون هس عاغا ي كلاسي ميومد ي كلاسي منم نع مدلي تو ذهنم بود نه كوفتيزبان درازی بهش گفتم : نع اگه ميشه منو راهنمايي 

كنيد و مانتو هاي قشنگتونو به من معرفي كنيد ( هول شده بودم خوب خداروشكر ضايعم نكرد ولي احساس كردم يواش خنديد )آرامخجالتی

البته اين حرفم زيادم ضايع نيس ولي لحنه با پرستيژ زاغارتم بدتر بود بعدش نتيجه گرفتم مثه ادم خودم باشمزبان درازی

مامانم رفت برا خودش مانتو ببينه منم رفتم كه راهنمايي هاي اين جيگرو درررريافت كنم! بابا ي مانتو هاي عجق وجقي نشون ميداد من نع مذهبييم نع لوتي

متوسط نع نديد بديد ساپورتم خعلي نع كليپس كه قديمي شده نع چادريم شيك و پيك و باكلاسم بعـــــــلهـ آرام

اما اون جيگره ي مانتو هايي نشون ميداد كه يا روي باسن بود يا يا بالاش يا پُشت نداشت يا جلو يا خيلي باز بود يا اصن كلا باز بود خلاصه فك كنم تو 

ذهنش فكريده كه من دختر خيابونيم والا مردد منم بهش گفتم عاغاي محترم اومدم لباس بخرم اگه نبود خوب شاخ و برگ دور خودم ميپيچيدم خووو زبان درازی

واقعنم گفتم ، ولي ماشاا خعلي باشخصيت خيلي شيك و مجلسي ضايعم كرد تف تو روح عمشآرام بهم گفت عاخه تيپتونو ديدم فك كردم سليقتون

از اين شاخ و برگياسمهر شدهاي بابا والا لباسم فخت گرنو قيمت بود ولي جلف نبودزبان درازی نع جدي ميگم ما از أوناش نيستيم بدبخت پسره حتمن دخترنديدهفریاد

بعد خلااااااااااصه بابام و مامانم اومدن بابا جونم دس رو ي مانتو شيك ولي گله گشاد ســـاده گذاشت خواستم ببينم برم بپىوشم باِمتحانَم بعد پسره

بهم گفت مانتوش خوبه ولي خب هيكل به اين خوبي توش گم ميشه ،مانتو هايي داريم كه زياد گشاد نباشنبی تقصیر منظورشو نگرفتم ، حالا ما به فال نيك

ميگريم كه حالا ازم تعريف كردهلبخند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





-
یک شنبه 4 / 2 / 1394برچسب:, - 7 PM - ✘ نيــــــكـيـي✘
Friends
پارت تولز
دنیای قالب
گالري ميس صورتي
ṧ ღ ☤ ℓ ℯ
یه بی اعــــصـــابـــــــ
✘اعصاب تعطيل✘
پسري از جنس تنهايي
وب مـωـا بـᓆـه اے כـפֿـے פֿـاص
♠رها موزيك♠
داستان یک زندگی واقعی جهنمی
تلخي شب
♥مد و آرايش ♥
تلخ ترین خاطره
وب آموزشي و جزوه هاي نازنين
با ستارگان
اس گراف
وبلاگ ريحانه
fıve star boy
♥ عشق و احساس زیر باران ♥
بهترين سايت كار آموزي و پژوهش
يه دخي ديووووونه
گالري شقايق
ღლღ ᓆـرار نبوב ....
♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥
♥گالرے عکس میس لارا♥
✿ زيســـت زنـدگــــي ✿
♥گالرے عکس میس لاو♥
♦♦♦شهر جملات زيبا♦♦♦
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘ و آدرس madgirl-1-1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ ی دخیــــــ روانیــــــــ

وبلاگ-کد لوگو و بنر

هدايت ب بالا

دريافت كد هدايت ب بالا

خاطرات ی دختر روانی
كد شو خواستين بگين بدم :)

کلاس های اموزشی ساخت ابزار وب

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

 ♥گالرے عکس میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكونهاي زيباساز میس لاو♥  ​​

♥آيكون هاي زيباساز ميس لاو♥

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

 ♥آيكون هاي زيباساز میس لاو♥  ​​

ابزار هدایت به بالای صفحه

کد زیبایی برای وبلاگ